Adresaci studiów
-
pracownicy działów sprzedaży,
-
pracownicy biur handlowych i centrów obsługi klienta,
-
wszyscy zainteresowani nabyciem wiedzy i umiejętności w zakresie metod i technik sprzedaży
Słuchacz po ukończeniu studiów posiada wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
najważniejszych strategii sprzedaży oraz roli menedżera zarządzającego sprzedażą i personelem sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie;
-
metod i technik sprzedaży pozwalających na analizę możliwości sprzedażowych firmy oraz racjonalną organizację procesu sprzedaży;
-
pozyska kompetencje i umiejętności niezbędne na stanowiskach menedżerów zarządzających sprzedaży;
-
prawnych aspektów procesu sprzedaży dylematów etycznych występujących w zespołach sprzedażowych, niepowodzeń sprzedawców i organizacji sprzedażowych;
-
wyznaczania celów i zadań sprzedażowych, opracowywania strategii i planów sprzedaży, rekrutacji i selekcji personelu sprzedaży oraz motywowania zespołu sprzedawców;
-
organizacji procesu sprzedaży poprzez stosowanie właściwych metod i technik sprzedaż;
-
radzenia sobie w sytuacjach trudnych emocjonalnie w tym rozwiązywania konfliktów w zespołach sprzedażowych;
-
wykorzystania prostych technik komunikacyjnych i negocjacyjnych oraz wywierania wpływu i perswazji;
Organizacja studiów
Studia nie wymagają złożenia pracy końcowej. Warunkiem ukończenia jest ocena pozytywna z egzaminu końcowego oraz zdobycie zaliczenia na ocenę ze wszystkich prowadzonych przedmiotów. Sposób zaliczenia na ocenę ustalany jest indywidualnie przez wykładowców.
Studia trwają 2 semestry i obejmują 160 godzin zajęć prowadzonych głownie metodą warsztatową. Zajęcia prowadzone są w weekendy (sobota – niedziela) po 8 godzin dziennie – zjazdy planowane są średnio co dwa tygodnie.